ΥΓΕΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΥΓΕΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Η μεσογειακή δίαιτα, γνωστή για τα υγιεινά της προτερήματα, είναι πολλές φορές συνυφασμένη με την μακροζωία. Τα βασικά χαρακτηριστικά αυτής της δίαιτας περιλαμβάνουν αυξημένη κατανάλωση ελαιόλαδου, μεγάλη κατανάλωση ανεπεξέργαστων δημητριακών, φρούτων και οπωρολαχανικών, μετρημένη κατανάλωση γαλακτοκομικών (κυρίως τυριών και γιαουρτιών), ψαρικών, κρασιού και χαμηλή κατανάλωση κρεάτων.

Το ελαιόλαδο περιέχει πολλά φυσικά στοιχεία, όπως η φαινόλες, το ελαϊκό οξύ, βιταμίνη Ε, καροτινοειδή, με ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες που οδηγούν σε υγιέστερη καρδιά και χαμηλότερη ‘κακή’ χοληστερίνη.
Αυτό θα μπορούσε εν μέρει να εξηγήσει τις χαμηλότερες καρδιακές παθήσεις σε περιοχές που το ελαιόλαδο και οι ελιές καταναλώνονται σε καθημερινή βάση.

Κλινικές έρευνες έδειξαν ότι η δίαιτα που περιέχει ένα μεγαλύτερο ποσοστό μονοακόρεστων λιπαρών είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ελαχιστοποίηση των εμφραγμάτων και προωθεί τις αντιφλεγμονώδεις, τις αντί-υπερτασικές και αγγειοδιασταλτικές ιδιότητες.

Είναι γνωστό κιόλας ότι το ελαιόλαδο βοηθάει στην μείωση του σακχάρου και της πίεσης, προλαμβάνει το στομαχικό έλκος και εικάζεται ότι είναι και παράγοντας στην πρόληψη του καρκίνου.
Ver peliculas online gratis